... ماه نیّر ! بتاب بر ستاره ی بی فروغ

وبلاگ شخصی مصطفی روحی

خشکسالی

پنجشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۹:۱۳ ب.ظ
چاه ذوق من این روزها ته کشیده است ...
موافقین ۱۳ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۱۹

نظرات  (۱۲)

سلام مصطفی جون
خودم بارون میشم برف میشم میبارم میرم تو زمین چاهو پر میکنم نترس داداش !
مگه تو ، تو این ساعت نباید بیرون باشی ؟ چرا نرفتی با بچه ها ؟!
خخخخخ
پاسخ:
سلام 
معرفت همه بچه های شابدالعظیم رو عشقه !
۲۰ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۲:۱۵ روایت شیدایی
مال کار کردن زیاده
پاسخ:
یاعلی آقا یا علی ...
۲۰ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۶:۴۹ نرگس روزبهانی
ذوق شما ته کسیده اخوی؟اونم با ،اون کاریکلماتورکه تو پست صدر عاملی گذاشتی؟
انقدر مطلب دارم بنویسم وقت ندارم وقت مهم تر از ذوقه.
اب کم جو تشنگی اوربه دست تا بجوشد ابت از بالا و پست این یعنی اینکه احتمالا نیاز به مطالعه وایجاد دغدغه های جدید دارید شاید حرفاتون فکراتون تکراری شده
ولی کلا کارای انجمن خیلی زیاد بود فکر کنم بعد از مناظره 1ساعتم وقت خالی نداشتید برنامه های انجمن خسته تون کرده....
خدا قوت برادر !

پاسخ:
سلام
دوست دارم خستگی را خسته کنم ...
سلام
نام شما پیوند گاه ما را از خشکسالی بیرون کشیده است
با تشکر از حضور گرمتان در فضای مجازی
پاسخ:
با سلام و درود بی کران
۲۱ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۰:۳۵ محمد ره انجام
سلام برادر با اسم شما که نوکر اربابی بلاگ ماهم مزین شد.
نوکری حسین(ع)پادشاهی عالم است!
پاسخ:
سلام
نوکری حضرت عشق لیاقت میخواد اما شأن نوکران حسین (ع) را با من بی سر و پا کم مکن ...
التماس دعا
سلام آقا مصطفی
آخ بمیرم برات چی کشیدی
آخه از اون اولشم ذوق شاعری نداشتی
ببخشید من اینقدر رکم
یاعلی برادر
پاسخ:
سلام
میدونم که داری شوخی میکنی صادق جون !
ضمنا ...  حالا بماند !
سلام گلم!
اخه مرد حسابی مگه ذوق تو چاه هم داشت که ته بکشه!!
ته تهش دیگه خیلی بهت حال بدیم یک چاله بود که یکی دو استکان آب توش جا می شد که اونم با این شعرهای «بیشتر از دیگران !»و... همه رو بخار کردی رفت پی کارش!!
حالا هم به جای گذاشتن این پست ها و نوشابه وا کردن ها یک آب معدنی خانواده وا کن بلکه چاه ذوق نداشتت پر شه!

حال داشتی به ما کله بزن!
یا علی
پاسخ:
سلام
تو خوبی رضا جان !
مصطفی جون سلام

پسر خوب همه متاهل شدند و سر ذوق اومدند یه فکری به حال خودت بکن داری از دست میریا
باز باران با ترانه/////////// تو دیگه چرا
پاسخ:
سلام
دعا مون کن ...
۲۱ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۴:۴۱ نقی رحمت زاده
داداش جون
اراده کنی از لب دریا برات گالون گالون آب میارم
پاسخ:
سلام
معرفتت رو عشقه !
آقا وقتی چیزی به ذهنت نمیرسه مجبور نیستی چرت و پرت بنویسی

پاسخ:
سلام
درست میفرمایید
به طبیعت سری بزنید
سلام ...

در شب آرزو ها نگاه گرمتان را به مطالب وبگاه بنده نیز نظاره گردانید.
منتظر نظرات و امتیاز دهی شما دوست گرامی هستم.

یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.