... ماه نیّر ! بتاب بر ستاره ی بی فروغ

وبلاگ شخصی مصطفی روحی

بیشتر از دیگران !

سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۱، ۰۶:۳۵ ب.ظ

یکسال دیگر هم تمام شد !

از این بدتر هم مگر میشود ؟؟؟

یکسال از عمرت بگذرد و از خودت راضی نباشی !

غم بزرگی در وجودم ریشه دوانده !‌ مدت مدیدی ست که ریشه دوانده !

و مرا با خود گاه به ساعت ها همراهی میکند . به فکر فرو میبرد !

یکبار از اقوام سوالی از من نمود : که مصطفی کجایی ؟

گفتم : هرگز وجود حاضر غایب شنیده ای    من در میان جمع و دلم جای دیگر است ! (سعدی)

بنده خدا جا خورد از جوابم !

خلاصه دلگیرم !

دلگیرم از اینکه بایست کاری انجام میدادم که مولایم امام زمان - که همه ی هستی ام فدای او - از من راضی و خشنود شود ! از اینکه باید کاری میکردم که دل نائبش را بدست می آوردم اما نشد ! 

کأنه بخواهد خانه ای به روی سرم خراب شود . از دست دلم دلگیرم که چرا مرا تنها میگذارد . از دست چشم هایم محزونم که چرا باید این جور مواقع مثل ابر بهاری ببارد اما نمی بارد ! از دست دستهایم غصه دارم که چرا دست بر توبه بر نمی دارد !‌ از دست پاهایم گله دارم که چرا مرا به جلو و راه رفتن وا نمیدارد تا گذشته ام را جبران کنم ! 

اما . بیشتر از خودم گله دارم که چرا نتوانستم ... !

اینجا کافی نت نزدیک کاشانه ام ! چه خوش یمنی نصیب من شد !‌

گلبانگ اذان بلند شد از مأذنه ی مسجد محله مان !‌

میروم به امید آنکه مرا هم ببخشد !

عیدتان مبارک همراهان همیشگی !

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۱/۱۲/۲۹

نظرات  (۵)

۳۰ اسفند ۹۱ ، ۱۰:۱۵ فاطمه سادات
سلام
سال نوتون مبارک
باز خوبه که دغدغه این مسائل رو دارید !
ان شالله که سال جدید بهتر از سال گذشته باشید !
یاعلی

سلام.آدم تازه می فهمه که خودش چقدر داغونه.ای ی ی ی ی خدا...

شرمنده و وای بر ما

۰۴ فروردين ۹۲ ، ۰۱:۰۶ یکی بود و آن یکی هم بود ...
سلام و عرض ادب
سال نوتون  مبارک
.
.
یاعلی...
شکسته نفسی میکنی برادر...................
۱۵ فروردين ۹۲ ، ۰۹:۵۱ پیـــرو رهبـــرے
جوانی نزد شیخ حسنعلی نخودکی اصفهانی آمد و گفت سه قفل در زندگی ام وجود دارد و سه کلید از شما می خواهم.

قفل اول اینست که دوست دارم یک ازدواج سالم داشته باشم.

قفل دوم اینکه دوست دارم کارم برکت داشته باشد.

قفل سوم اینکه دوست دارم عاقبت بخیر شوم.

شیخ نخودکی فرمود

برای قفل اول، نمازت را اول وقت بخوان.

برای قفل دوم نمازت را اول وقت بخوان.

و برای قفل سوم نمازت را اول وقت بخوان.

جوان عرض کرد: سه قفل با یک کلید؟؟!

شیخ نخودکی فرمود نماز اول وقت شاه کلید است!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.