... ماه نیّر ! بتاب بر ستاره ی بی فروغ

وبلاگ شخصی مصطفی روحی

شیفته ی این شیوه ی دل نگارییم

شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۱، ۰۴:۴۱ ب.ظ

من اسیر زمین و زمان نییم

بیزارم از مرداب و ز او فرارییم

هرچند در کار خویش در جا میزنم

لیک هنوز هم به شوق رهاییم

یک روز با بی بال و پری خواهم پرید

بیچاره آنکس که بخندد به ندارییم

شاعر نییم فقط دل سروده نگارم

که شرمنده ی جناب حافظ و سعدی یم

عروض شعر نشود مانع ز گفتنم

گرچه بی اعتنا به عروض شعرییم

امید به نگفتنم نبندید که من

شیفته ی این شیوه ی دل نگارییم

زین پس تخلص کنم به نام مجیر

چونکه این حقیر تا به امروز فرارییم

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۲۸

نظرات  (۲)

۲۸ بهمن ۹۱ ، ۱۹:۴۴ صادق صداقت

سلام

آفرین شعرای خوبی داری می گی ایشالا در باره امام زمان هم بگی .

راستی تخلصت مبارک "مجیر "از کجا گرفتی ؟قرآن؟؟

یاعلی

پاسخ:
سلام
ممنون
از نام های خدا . از دعای مجیر در مفاتیح الجنان گرفته ام .
زیبا بود

دوستان و اساتید بزرگوار با عرض پوزش از اینکه حدود 40 روز توان بروز رسانی و استفاده بردن از مطالب گوهربار شما رو ندارم .عازم یادمان (فکه) هستم جهت خادمی بر شهدا البته اگر شهدا قبول بفرمایند. اگر قدوم جنتی خود را به روی فرش روضه گذاشتید حقیر رو هم دعا بفرمائید.

با غزلی در این  رابطه  دعاگویتان هستم

التماس دعا یاحق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.