... ماه نیّر ! بتاب بر ستاره ی بی فروغ

وبلاگ شخصی مصطفی روحی

در گفتگو با فارس :

چهارشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۱، ۰۵:۴۴ ب.ظ

خبرگزاری فارس: بازدید دانشجویان دانشگاه قم از مناطق عملیاتی جنوب
به مدت سه روز صورت می‌گیرد
بازدید دانشجویان دانشگاه قم از مناطق عملیاتی جنوب

خبرگزاری فارس: دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه قم از بازدید 45 نفر از دانشجویان دانشگاه قم از مناطق عملیاتی جنوب به مدت سه روز خبر داد.

مصطفی روحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برگزاری اردوی تشکیلاتی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه قم اظهار کرد: این اردو به منظور بازدید دانشجویان عضو انجمن اسلامی از مناطق عملیاتی جنوب برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: تبیین اهداف انجمن اسلامی به دانشجویان جدیدالورود و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی تاریخ انقلاب اسلامی از اهداف برگزاری این اردوی سه روزه است.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه قم ادامه داد: دانشجویان در این اردو از مناطق شلمچه، هویزه، فکه و دو کوهه بازدید کرده و با شهدا تجدید بیعت می‌کنند.

وی با بیان اینکه 45 نفر از دانشجویان دانشگاه قم در اردوی مناطق جنوب شرکت کردند گفت: این اردو برای سومین سال متوالی برگزار می‌شود و استقبال دانشجویان برای شرکت در این اردو چشمگیر بوده است.

اردوی تشکیلاتی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه قم به مناطق جنوب از امروز به مدت سه روز برگزار می‌شود.

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه قم اهداف و آرمان‌هایی مانند تحکیم ارزش‌های اسلام ناب محمدی(ص) در جامعه اسلامی به ویژه در دانشگاه، گسترش معارف ناب مکتب تشیع و پیاده شدن سیره عملی معصومان(ع) در متن حیات سیاسی و اجتماعی مسلمانان را پیگیری می‌کند.

تحقق آرمان‌های نظام با محوریت استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، حاکمیت اصول مترقی قانونی اساسی به عنوان میثاق مشترک همه ایرانیان، تحقق خواسته‌های مقام معظم ولایت در همه بخش‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی و تحقق پیوندی مستحکم بین اقشار مختلف جامعه اسلامی از هر قومیت و مذهب از جمله اهداف این انجمن است.

تحقق وحدت جامع بین دو رکن هدایتگر علمی و ایمانی کشورمان یعنی حوزه و دانشگاه، رسیدن به قله‌های رفیع دانش و تبدیل شدن ایران اسلامی به مرکز تولید علم و فناوری در جهان معاصر و نهادینه شدن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی به ویژه در دانشگاه از دیگر اهداف انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه قم است.

لینک خبر در " فارس "

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۸/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.