... ماه نیّر ! بتاب بر ستاره ی بی فروغ

وبلاگ شخصی مصطفی روحی

بوسه های من و دست تو !

يكشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۵۱ ق.ظ

می خواستم حضرت آقا عقدمان را بخوانند اما.. 

نشد!

چون از هر کانالی اقدام کردم گفتند:

»»» آقا دیگر خطبه ی عقد نمی خوانند! «««

برای من و همسرم مهم بود که چ کسی عقدمان را جاری خواهد کرد

به همین خاطر گفتیم

»»» بهترین گزینه جناب علامه ی مصباح یزدی است «««

15 اسفند سال گذشته مصادف با شب میلاد حضرت زینب سلام الله علیها

توفیق زیارت حضرت شان را یافتیم.

پی نوشتـــــــ :

این بوسه ها به دو نیتــــ بر دستان حضرت علامه زده شده است

1- ابراز محبت به حضرت شان؛

2- کوری چشمان آن کسانی که چشم دیدن جمال و جلال حضرت شان را ندارند...

    

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۱۸

نظرات  (۱۰)

سلام
مبارک باشه ان شاءالله
وقتی از دوستان شنیدم خیلی خوشحال شدم.
سلام
مبارکا باشد. انشالله ما حصل این ازدواج سربلندی شیعه و فزونی مصباح ها باشد.
التماس دعا
یاعلی
پاسخ:
و علیکم السلام
الهی آمین
دعای خ قشنگی بود...
۲۱ خرداد ۹۳ ، ۱۸:۵۱ مصطفا گرجی
به به
مبارک باشه
مسلما با خطبه ی حضرت علامه زندگی پر خیر و برکتی را در پیش داری داداش
نوش جانت این بوسه ها
پاسخ:
این بوسه ها شیرین نبود!
بلکه
احلی من العسل بود...
۲۳ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۲۷ نرگس روزبهانی
اون روز تو عقدتون من اولین بارم بود آقای مصباح ومی دیدم وصحبتهاشونو می شنیدم.
مومنین حضورشون ونفسشون آرامش می ده.
من اون آرامشواحساس می کردم.فقط همین!
مبارک باشه. انشالله زیر سایه مولا باشید. حق نگه دارت
حق مبارک کنه...
۱۴ تیر ۹۳ ، ۱۰:۲۳ مجاهدین اسلام
سلام برادر بزرگتر ما
أین شیرینی؟
درسته شنیدن این که خطبه عقد شما رو آقای مصباح خوندن واقعا خبر خوبیه ولی ما شیرینی میخوایم!
انشالله نتیجه این ازدواج بالا رفتن پرچم شیعه خواهد شد، یک خانواده الگو، فرزندان صالح و...
۰۸ شهریور ۹۳ ، ۱۹:۴۷ محمد جواد سلطانی فرد
سلام مصطفی جان. برادر مبارک باشه إ نشإالله به پای هم پیر بشید راستی حاجی ما غریبه نیستم یکی از دوستان دانشگاهی هستیم ، یه سری هم به وبلاگ من بزن .
۱۳ شهریور ۹۳ ، ۰۱:۵۹ محمد جواد سلطانی فرد
سلام آقا مصطفی حالت خوبه ، پیوند ازدواجت را تبریک میگم واقعاً هر جوونی با ازدواج نصف دینش کامل میشه یه سری به وبلاگم بزن راهنمایی کن . ممنون میشم . یاعلی
سلام
مبارک باشه
ان شاءالله همیشه سلامت باشید زیر سایه امام زمان.
یاعلی مدد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.