... ماه نیّر ! بتاب بر ستاره ی بی فروغ

وبلاگ شخصی مصطفی روحی

دود موتورهای مان خرج ...

دوشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۱۸ ب.ظ

سلام بر مرد مقاومت 

با دود موتورهای هندای مان ، نفس کشیدن را بر اهالی خراب آباد سازش حرام خواهیم کرد !

..................................................................................................................

در ماجرای جنگ صفین حضرت امیرالمومنین به یاران خود فرمود :

" جوانب کار را بررسی کردم و دو راه بیشتر نداریم ؛ یا باید بجنگیم یا باید بر آنچه که محمد (ص) آورده کافر شویم ! "(خطبه 43)

اینک که خوب می نگرم می بینم که حال و احوال مان چقدر شبیه دوران حضرت علی (ع) ست ؛ برخی قرار است با انتخاب آزادراه تردید به مسیر دیگری بروند و برخی هم می خواهند بر آنچه که از پیر جماران آموخته اند مقاومت و ایستادگی کنند تا کمال ایمان خود را به رخ سست باوران بکشانند !

اما ما آموخته ایم که باید در راه حق ایستاده شهید شد ! 

........................................................

»»» پیش بسوی تحقق حیات طیبه «««

لینک های پیشنهادی :

تشریح برنامه اصلاح ساختار اجرایی دولت یازدهم 

برنامه اقتصادی مقاومتی دولت یازدهم 

برنامه فرهنگی دولت یازدهم

موافقین ۱۴ مخالفین ۳ ۹۲/۰۳/۲۰

نظرات  (۲۲)

برای پیروزی این مرد دعا میکنم
ای کاش موتوراتون هوندا نبود سمند ایرانی بود به ما هم سر بزن دیگه برادر ما که گفتیم هر چی تو بگی بزرگم نوشتیم ....
پاسخ:
سلام
فعلا بضاعت مون به خرید چهار چرخ نمیرسه !
مخلص برادر ...
دعامون کن !
۲۱ خرداد ۹۲ ، ۲۰:۲۵ عباس الاسوند
سلام برادر دستتون درد نکنه که سرزدید پست جدیدتون هم زیبا بود خسته نباشید.یا علی التماس دعا
۲۱ خرداد ۹۲ ، ۲۳:۲۹ شهید گمنام
سلام، میلاد باسعادت سیدالشهدا ع مبارک باد.
بروز شده ایم با طرح میلاد آب ...

منتظر دیدگاه های ارزنده تان هستیم.
یاعلی
باید مواظب الودگی شهر هم بود:)
پاسخ:
سلام
مردم شهر ما تاب تحمل آلودگی هوا را دارند اما ... !
ممنون...
شما هم لینک شدین!
پاسخ:
سلام
سپاسگزارم
۲۲ خرداد ۹۲ ، ۱۳:۳۶ عباس الاسوند
سلام برادر شماهم لینک شدید....
پست جدید:
http://beyade-khakiha.blog.ir/1392/03/22/%D8%A8%D8%A7-%D8%B4%D9%87%D8%AF%D8%A7-%D8%AA%D8%A7%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8%D8%A7%D8%AA
پاسخ:
سلام
سپاسگزارم
۲۲ خرداد ۹۲ ، ۱۴:۵۸ محمد ره انجام
سلام آقا مصطفی با اجازتون مطلبتون رو توی وبلاگم با اسم شما کپی می کنم
پاسخ:
سلام علیکم
اجازه ما هم دست شماست آسید عزیز !
۲۲ خرداد ۹۲ ، ۱۵:۴۳ محمد ره انجام
سلام آقا مصطفی با اجازتون مطلبتون رو توی وبلاگم با اسم شما کپی می کنم
پاسخ:
سلام 
سپاسگزارم
بروزم با پست: تلفن=زنا
با سلام
با پست‌هایی در رابطه با موضوع ازدواج بروزم، منتظر حضور گرمتون هستم.
با تشکر
۲۲ خرداد ۹۲ ، ۲۳:۲۷ سید امیر حسین حجازی
با مطلب در مورد حضرت عیاس در خدمتیم از نظر شما استفاده شده در این پست
یا حق
۲۳ خرداد ۹۲ ، ۰۹:۲۸ سید امیر علی حیدری
حماسه سیاسی از ما، مرد حماسه ساز رو منتخب می کنه
به امید پیروزی دکتر
----------------------
پاسخ:
انشاءالله
۲۳ خرداد ۹۲ ، ۱۲:۴۷ سید میلاد موسوی
درود؛
خسته نباشید؛
به ما هم سر بزنید...
پاسخ:
سلام
انشاءالله
۲۳ خرداد ۹۲ ، ۱۳:۱۱ عرفان ابوالحسنی
سلام اقا مصطفی ببخشید نتونستم نظر بگزارم درگیر امتحانات بودم وموفقم شدم با معدل19.84
با پیونداتون خیلی حال کردم
یه یادی هم به کلاس های سایبری بکنید
ببخشید خودمونی گفتم
ممنون
پاسخ:
سلام
خوشحال شدم از موفقیتت تو امتحانات
ایشاالله همیشه موفق باشی
سلام
بسیار عالی استفاده کردم
موفق باشید
پاسخ:
سلام
موید باشی اخوی
و له الحمد
سلام
امیدوارم در مسیر زندگی نا متناهی خود سری رو به بالا داشته باشید و دیده ای به افق.
بنده کمین خواستار تبادل لینک با وبلاگ شما هستم. من به اقتضای شخصیتم پر رویی کرده و شما را لینک کردم.
شما نیز اگر افتخار دادید و وبلاگ این کمین در شان وبلاگتان بود ما را اضافه بفرمایید.
در سایه سار محبت الهی
پاسخ:
سلام
شما هم لینک شدید !
روحانی
اگه جرات داری و اهل افراط و تفریط نیستی کامنت منو بزار
روحانی کلید رو کن
پاسخ:
سلام
بچه می ترسونی ؟! من انقلابی ام ؛ دیپلمت نیستم !
موفق باشی
۲۳ خرداد ۹۲ ، ۲۰:۰۳ روایت شیدایی
دود موتورت تو حلقم مصطفی جووون
۲۳ خرداد ۹۲ ، ۲۳:۴۲ شهید گمنام
سلام
.: حرف اول: میلاد امام سجاد ع مبارک باد
.: خبر: با پست مانده از راه بروز و منتظر دیدگاهتان هستیم

.: پیام
آقای دکتر سعید جلیلی یا هر شخص محترم دیگه نباید باری بر دوش مردم باشه بلکه باید باری از دوش مردم برداره

یاعلی
پاسخ:
سلام
انشاءالله
با این حماسه ای که مردم ایران رقم زدند بیشتر دل کاخ نشین هارو شاد کردن تا کوخ نشین ها
بمیرم برای دل سید علی
پاسخ:
سلام
انشاءالله که اینگونه نباشد و نشود ...
زیادسروصدا نکنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.