... ماه نیّر ! بتاب بر ستاره ی بی فروغ

وبلاگ شخصی مصطفی روحی

گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان :

شنبه, ۹ دی ۱۳۹۱، ۰۹:۲۸ ق.ظ
دانشجویان با تأسی به 9دی با هر جریان بیگانه‌ای در دانشگاه مقابله می‌کنند
دبیر انجمن اسلامی مستقل دانشگاه قم گفت: دانشجویان به عنوان جریان همیشه بیدار و همچنین با کسب تجربه‌هایی که از حوادث سال‌های 78 و 88 بدست آوردند، دیگر اجازه نفوذ جریان‌های بیگانه در داخل و خارج را تحت هیچ شرایطی نخواهند داد.
مصطفی روحی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با حماسه 9 دی‌ماه سال 88 اظهار داشت: حماسه عاشورایی 9 دیماه، روز بصیرت و میثاق با ولایت است و ملت ایران با آرمان‌خواهی و روحیه انقلابی خود همیشه با حضورشان در صحنه‌های مختلف جواب دشمنان قسم خورده ایران اسلامی را دادند. 

این فعال دانشجویی با توصیف حماسه 9 دیماه سال 88 گفت: این حماسه عاشورایی، مشخصه بارز برای پیروزی ملت ایران در فتنه‌های دشمن در طول انقلاب است و بازندگان این نبرد، خواص بی‌بصیرت سال 88 بودند که موضع خود را هم تاکنون اعلام نکرده‌اند. این حماسه نشان داد که ملت ایران تاب تحمل هر گونه سختی را دارند و هرگز اجازه توهین و جسارت به مقدسات مذهبی و ولایت فقیه را به هیچ شخص نخواهد داد. 

وی با اشاره به نقش دانشجویان در حماسه عاشورایی 9 دی‌ماه سال 88 افزود: دانشجویان به عنوان جریان همیشه بیدار و همچنین با کسب تجربه‌هایی که از حوادث سال‌های 78 و 88 بدست آوردند، دیگر اجازه نفوذ جریان‌های بیگانه در داخل و خارج را تحت هیچ شرایطی نخواهند داد. 

دبیر انجمن اسلامی مستقل دانشگاه قم در پایان با اشاره به فضای کنونی دانشگاه‌های کشور،خاطر نشان کرد: فضای کنونی دانشگاه‌ها آلوده نیست و دانشجویان با عملکرد خود بیشتر در پی گفتمان‌سازی هستند و در دفاع از هیچ گروه و حزب سیاسی خاصی نیستند و باید گفت که تا انتخابات ریاست‌جمهوری زمان زیادی مانده و بهتر است که دانشجویان با روشنگری، به فعالیت‌های خود ادامه دهند.

لینک خبر در " باشگاه خبرنگاران جوان "

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۰۹

نظرات  (۱)

۰۹ دی ۹۱ ، ۱۳:۲۸ حسین متقی فر
سلام بیا به روزم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.