... ماه نیّر ! بتاب بر ستاره ی بی فروغ

وبلاگ شخصی مصطفی روحی

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه قم:

تولید فیلم‌های توهین‌آمیز حاصل ضعف نظارتی متولیان فرهنگی است

خبرگزاری فارس: دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه قم گفت: شاهد هستیم فیلم‌های توهین‌آمیزی نسبت به خانواده شهدا و اقشار مذهبی در کنار نمایشی سیاه از ملت ایران تولید می‌شود که حاصل نظارت ضعیف متولیان فرهنگی است.

 




به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مصطفی روحی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به بحث ارتباط با آمریکا اظهار کرد: با توجه به نوع برخورد دولتمردان غربی، هرگونه سخن در این زمینه را محکوم می‌کنیم زیرا معتقدیم هرگونه مذاکره با ایالات متحده منوط به احترام دولت آمریکا به ملت ایران و ترک موضع مستکبرانه به جمهوری اسلامی در کنار جبران حقوق از دست رفته ملت ایران خواهد بود.

وی افزود: امروز بحث اصلاح قانون انتخابات نیز در کشور داغ است اما اگر این اصلاحات به گونه‌ای باشد که قدرت در جمع محدودی قرار گیرد جنبش دانشجویی آن را محکوم می‌کند.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه قم با بیان اینکه تاکنون مکاتبات زیادی برای حضور مسئولان در میان جمع‌های دانشجویی قم صورت گرفته است، گفت: با این وجود مقامات کشوری هنوز دعوت دانشجویان قمی را قبول نکرده‌اند.

وی ادامه داد: در زمینه فرهنگ نیز امروز شاهد هستیم فیلم‌های توهین‌آمیزی نسبت به خانواده شهدا و اقشار مذهبی در کنار نمایشی سیاه از ملت ایران تولید می‌شود که حاصل نظارت ضعیفی است که از سوی متولیان فرهنگی کشور صورت می‌گیرد بنابراین جنبش‌های دانشجویی آماده کمک‌رسانی به آن‌ها بوده و ظرفیت‌های دانشجویی را در اختیار مسئولان قرار خواهند داد.

روحی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر تقویت تشکل‌های دانشجویی و تشکیل جبهه‌ای هماهنگ میان دانشجویان عدالت‌خواه در منطقه و در سطح بین‌المللی اظهار داشت: امیدواریم مجمع هماهنگی تشکل‌های دانشجویی استان قم در این زمینه پیشقدم باشد.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه قم اضافه کرد: با توجه به روحیه آرمان‌گرایی و مطالبه‌گری موجود در میان دانشجویان فعالیت‌های صورت گرفته هنوز راضی‌کننده نیستند و نمونه آن ضعف در برپایی کرسی‌های آزاداندیشی است.

 ............................................................

پوشش خبری :

صفحه خبر در خبرگزاری فارس  ؛   صفحه خبر در خبرگزاری  ایسنا   ؛   صفحه خبر در خبرگزاری ایرنا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۹/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.