... ماه نیّر ! بتاب بر ستاره ی بی فروغ

وبلاگ شخصی مصطفی روحی

در گفتگو با خبرگزاری فارس :

پنجشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۱، ۰۶:۰۱ ب.ظ

احمدی‌نژاد در اجلاس مکه نقش عربستان در حمایت از تروریست‌ها را تشریح کند

خبرگزاری فارس: دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه قم با اشاره به دعوت پادشاه عربستان از رئیس جمهور ایران گفت: فرصت مغتنمی است تا دوباره در این نشست نماینده و سخنگوی مظلومان باشیم.

 مصطفی روحی دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه قم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه انقلاب اسلامی توانست فریاد عدالت خواهی و دفاع از مظلومان را به گوش مستکبران عالم برساند که دفاع از حقوق مردم فلسطین نمونه‌ای از ده‌ها مصداق عملی دفاع از مظلومان توسط نظام است که جمهوری اسلامی همیشه این مطلب را نه فقط در گفتار بلکه در عمل به نمایش گذاشته است.

روحی افزود: دولت نهم و دهم جزء جدی‌ترین دولت‌های مبارز با زورگویان عالم بوده است که هجمه رئیس جمهور برای به‌چالش کشیدن اسرائیل و آمریکا و هم پیمانانشان با طرح مواردی چون هلوکاست در نشست‌های سالانه سازمان ملل و سایر مجامع بین المللی شاهدی بر این مدعاست.

این فعال دانشجویی ادامه داد: امروز نیز ظلم‌های بسیاری به ملت‌های مسلمان آزادی خواه و عدالت خواه می‌شود؛ ظلم بر مردم بحرین، ‌سوریه، فلسطین و کشتار مسلمانان میانمار تنها نمونه‌هایی است که می‌شود دست صهیونیست و هم پیمانانش را در صحنه گردانی‌های آن مشاهده کرد.

روحی با اشاره به اجلاس مکه گفت: قرار است اجلاس اضطراری سران کشورهای اسلامی به دعوت پادشاه عربستان سعودی در مکه مکرمه و با حضور سران کشورهای اسلامی برگزار شود که فرصت مغتنمی است تا دوباره در این نشست نماینده و سخنگوی مظلومان باشیم.

وی افزود: ما به عنوان دانشجویان اسلام‌گرا و عدالت‌خواه که دفاع‌مان از مردم بحرین و مسلمانان میانمار را به نمایش گذاشتیم از جدیت جمهوری اسلامی در این اجلاس حمایت می‌کنیم.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: خواسته ما این است که احمدی‌نژاد در این نشست نسبت به دخالت‌های آشکار عربستان و قطر در امور بحرین و سوریه و حمایت آنان از مخالفان سوریه که تروریست بودن آنها مورد شک و تردید نیست، کاملا شفاف سازی کند.

روحی در پایان گفت: اگر رئیس جمهور در آرزوی یاران سال 84 خود است باید همچون گذشته از مظلومان دفاع کند و سیاست‌های خصمانه عربستان و قطر را در این نشست محکوم کند.

؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛

انتشار این خبر در خبرگزاری ها :

خبرگزاری فارس

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۵/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.